Vznikli v obýváku, dnes mají v nabídce přes tisícovku potisků. To je Bastard.cz

Bastard.cz je eshop, který prodává originální a vtipné potisky na tričkách, spodním prádle nebo třeba i na osuškách. Důležité je, že tyhle potisky nikde jinde nenajdete a že pochází od českých grafiků. No a pokud máte konkrétní představu, můžete si na e-shopu vybrat grafika, který váš nápad zpracuje na míru. Vyberte zde jedinečné dárky nebo si jen udělejte radost sami sobě. 

Jak e-shop vznikl a kolik let působíte na trhu?

Bastard vznikl jako malý obývákový e-shop v roce 2006. Začínali jsme se čtyřmi potisky a 200 kusy triček. Teď máme v nabídce přes tisícovku potisků a našim grafikům jsme na odměnách vyplatili už přes 3,5 milionu korun. Poměrně rychle jsme si našli skupinu věrných zákazníků, z nichž mnozí jsou s námi dodnes. Nyní působíme kromě Česka a Slovenska i v Maďarsku.

Jaký druh potisků je u zákazníků nejoblíbenější?

Zákazníci si k nám jdou koupit tričko s vtipným potiskem. Jsou tedy rádi, když se u motivu zasmějí nebo když třeba motiv s humorem glosuje aktuální dění. Oblíbené jsou motivy se slovní hříčkou, se zvířátky nebo potisky pro geeky. V posledních letech vidíme stoupající zájem o potisky s českými nápisy. 

Spolupracujete s různými grafiky, podle čeho je vybíráte?

Grafiky si nevybíráme my, ale grafici si vybírají nás. Kdokoliv může nahrát do našeho otevřeného hodnocení svůj návrh. Pokud získá dobré ohlasy, koupíme k němu licenci nebo nabídneme provizní systém a pustíme ho do prodeje. Jádro tvoří zhruba 15 tzv. top grafiků. Ty si snažíme hýčkat :) 

Je možné si vaše produkty koupit i mimo e-shop?

Fungujeme čistě jako internetový obchod. Pro kamenné obchody nabízíme možnost velkoobchodního nákupu. Ale svůj kamenný obchod nemáme a aktuálně o něm ani neuvažujeme.

Jaké marketingové aktivity využíváte?

Dlouhé roky se nám ukazuje, že nejlepším marketingem je spokojený zákazník, který se vrátí nebo nás doporučí dál. K tomu je ale potřeba mít kvalitně vybudovanou značku (Bastard.cz si zapamatujete na první dobrou) a čas od času se taky připomenout (každé úterý glosuje náš maskot Basty aktuální dění v newsletteru a jsme na Facebooku i Instagramu).

Pro pohodlnou platbu využíváte platební bránu ThePay, jak se vám pracuje s vylepšenou ThePay 2.0?

Jsme rádi, že jste jako technologická firma neustrnuli a přišli s potřebným posunem. Čekali jsme na to, takže novou verzi jsme nasadili brzy. Každopádně budeme rádi za další vylepšování - třeba na poli lokalizace. Jak jsem zmiňoval - působíme i v Maďarsku a i tam bychom chtěli mít bránu ThePay 2.0.

Co přináší váš věrnostní slevový program?

Chceme odměnit naše věrné zákazníky. Ti tak sbírají různé odznaky. Třeba za to, že hodnotí nové návrhy nebo že nám pošlou fotku ve svém novém tričku. No a za každý získaná odznak dostává 2% slevu. Teď máme celkem 6 odznaků, a tak je možné dosáhnout na trvalou slevu 12 %. Kompletní info o věrnostním programu najdete zde.

ThePay 2.0 je rozšířena o ApplePay a GooglePay, které se těší velkému zájmu zákazníků. Pozorujete tento trend i u vás?

Tuto možnost platby nemáme v platební bráně pro náš e-shop zapnutou, v brzké době ji jako možnost platby budeme implementovat. 

Žádné čáry máry

Máme srozumitelné ceny a spolehlivou zákaznickou podporu.

Co umí ThePay

Hezky se čte i to, jak nás zákazníci chválí

„Na ThePay jsme vsadili i díky Senderu. Tahle aplikace nám usnadňuje práci a řeší za nás automatizovaně odesílání velkého množství plateb. Líbí se nám také aktivní a dostupná zákaznická podpora, se kterou vždycky vše dobře vyřešíme.“

Dalibor Kaláb, manažer digitalizace, HOME CREDIT, a.s.

Chci platební bránu ThePay