Velmi důležité jsou sociální sítě, říká zakladatelka Minile

Česká móda je na vzestupu, což dokazuje i oblíbenost značky Minile. V nabídce najdete minimalistické kousky, které jsou šity výhradně v České republice s důrazem na ekologii. Příběh značky vám nastíní zakladatelka Leona Průchová.

Leono, řekněte nám, jak dlouho vznikala značka Minile? Co byl první impuls k založení?

Značka vznikala velmi dlouho. Původně jsem vyráběla šperky pod názvem Design Empathy a postupem času se přidaly trička a šaty. Bylo potřeba sortiment oddělit, a tak vznikla v roce 2019 značka Minile.

Jaká byla vaše cesta k e-shopu?

Před 12 lety jsem začala prodávat přes Facebook, Vinted, Fler a po dvou letech na prvním e-shopu. Mám i kamenný obchod v Praze. Vlastní e-shop je podle mě v dnešní době naprostá nutnost, pandemie covidu nám to všem velmi ukázala. 

Jak se vám podařilo dostat se do povědomí zákazníků?

Velmi důležité jsou sociální sítě, bez kterých to nejde. Zákazníci tak ví, co právě šijeme a na co si mohou počkat.

Máte většinu položek skladem nebo se šijí až po objednání?

Všechny produkty máme skladem, ale občas spustíme předprodej. Nemám svou šicí dílnu při ruce, takže šití oblečení na míru zákazníka u nás není možné.

Co byste poradila začínajícím značkám?

Začínající značka by si měla nechat čas na vyzkoušení a vyladění svého produktu. Je skvělé vědět, kdo by měli být moji zákazníci a utvořit si správnou strategii. Důležité je jak s nimi bude celá značka komunikovat a také hlavní bonusy, proč by zákazníci měli nakupovat “právě ten můj produkt”. Taky je docela důležité si rozmyslet, jestli je člověk ochotný ze začátku třeba i pár let nemít žádný zisk. Bez rozmyšlení těchto základních aspektů se šance být úspěšný snižují. Podnikání je náročné a není jen tak pro někoho. Tím ale rozhodně nechci nikoho odrazovat a naopak přeji každému skvělému produktu úspěch. 

Čím se lišíte od konkurence, co je vaše poznávací znamení?

To je těžká otázka, konkurenci tolik nesleduji. Moje největší odlišnost je asi velmi vřelý a otevřený styl komunikace s mými zákazníky na sítích. Poslední rok mi píší zákaznice, že si objednávají už několikátý kousek a pochvalují si, že vše k sobě krásně ladí.

Nabízíte svým zákazníkům pohodlnou platbu on-line. Co říkáte na nové funkce ThePay 2.0, která vás mile překvapila?

Mít dobře zvládnutou platební metodu je základ, kdy nepovedená nebo složitá platba zákazníka mnohdy odradí od celého nákupu. Takže jsem z nové platební metody nadšená a velmi jsem ocenila i přidání ApplePay a Google Pay, které jsme předtím museli řešit přes externího zprostředkovatele.

Žádné čáry máry

Máme srozumitelné ceny a spolehlivou zákaznickou podporu.

Co umí ThePay

Hezky se čte i to, jak nás zákazníci chválí

„Na ThePay jsme vsadili i díky Senderu. Tahle aplikace nám usnadňuje práci a řeší za nás automatizovaně odesílání velkého množství plateb. Líbí se nám také aktivní a dostupná zákaznická podpora, se kterou vždycky vše dobře vyřešíme.“

Dalibor Kaláb, manažer digitalizace, HOME CREDIT, a.s.

Chci platební bránu ThePay