E-shop byl pro Znovín Znojmo krok správným směrem

Znovín Znojmo oslaví letos v květnu třicet let od svého založení. Se svými víny pravidelně vyniká i na světových soutěžích. Pavel Vajčner, předseda představenstva, odpovídá na naše otázky.  „Využíváme možnosti znojemské vinařské podoblasti, která je více aromatická. Snažíme se, aby vína byla hladká a neměla příliš ostrou kyselinu. Zároveň musí být cítit ve vínech duše sklepmistrů.“ prozrazuje v rozhovoru Pavel Vajčner, který je předsedou představenstva.

Kdy vinařství Znovín Znojmo vzniklo?

Znovín vznikl 4. května 1991 jako státní podnik Znovín Šatov. O rok později při kuponové privatizaci 4. května 1992 se transformoval na akciovou společnost Znovín Znojmo.

Jak se rodí nová nabídka vín?

Nová nabídka vzniká na základě našich ekonomických a výrobních možností, ale sledujeme trendy a předpovídáme, co by na trhu mohlo uspět. Děláme to spíše intuitivně.

Řekněte nám, čím se lišíte od konkurence?

Využíváme možnosti znojemské vinařské podoblasti, která je více aromatická. Snažíme se, aby vína byla hladká a neměla příliš ostrou kyselinu. Týká se to jak bílých, tak červených vín. Zároveň musí být ve vínech otisknuta duše našich sklepmistrů. Dále se lišíme i širokým portfoliem.

Vaše vína vyhrávají řadu ocenění, jakého si nejvíce vážíte?

Těžko se na to odpovídá, ceníme si všech. Mohu zmínit vítězství Rulandského bílého 2018 z viniční trati Weinperky u Miroslavi, s nímž jsme získali titul světového šampiona na soutěži Mondial des Pinots ve Švýcarsku. Jinak si vážíme i Tramínu červeného 2017 ve výběru z cibéb, který dobývá svět. To je nejúspěšnější víno z České republiky, jež momentálně běží po světových výstavách a stále jej máme v nabídce. Až dojde, tak ti, kteří ho zakoupili, budou šťastní, že ho vlastní.

Opravdu platí, že čím je víno starší, tím je lepší?

Je to jako u lidí, někdy to platí, někdy ne. Záleží na tom, jaké má zákazník chuťové preference. Čím je víno starší, je zajímavější. Ve víně se projeví historie, která se kdysi odehrála. Víno je schopné se během let vyvíjet a škála vjemů se rozšiřuje. To u jiných výrobků moc není.

Jaké máte plány do budoucna? Máte nějaké vize?

Vizí je, aby se Znovín Znojmo udržel na špici a zůstával dál v tuzemském povědomí. Chceme stále přicházet s novými nápady a ideami.

Pomohlo vám, že máte e-shop?

Bez toho už si nedokážeme představit fungování firmy. Je dobře, že jsme zachytili trend, který vznikl vedle klasických distribucí do kamenných obchodů. Pamatuji si, že jsem vozil z ochutnávek na vyřízení stohy papírových objednávek. Dnes se to dá objednat e-mailem, po telefonu a nejrozšířenější jsou přímé objednávky přes e-shop.

Co říkáte na naši platební bránu? 

Platební brána pomohla k propagaci e-shopu a ke zvýšení zájmu o něj. Zákazníci využívají platební bránu z více než třiceti procent. Myslím si, že to byl krok správným směrem.

Žádné čáry máry

Máme srozumitelné ceny a spolehlivou zákaznickou podporu.

Co umí ThePay

Hezky se čte i to, jak nás zákazníci chválí

„Na ThePay jsme vsadili i díky Senderu. Tahle aplikace nám usnadňuje práci a řeší za nás automatizovaně odesílání velkého množství plateb. Líbí se nám také aktivní a dostupná zákaznická podpora, se kterou vždycky vše dobře vyřešíme.“

Dalibor Kaláb, manažer digitalizace, HOME CREDIT, a.s.

Chci platební bránu ThePay